فراروانشناسی در شاخه سوفرولوژی
هوالعلی فصل ششم (قسمت نهم)
شهادت مولای متقیان امام علی بن ابیطالب (ََع) را به محضر آقا امام الزمان (عج) و تمام شیعیان ومحبان آن امام و شما دوستان گرامی تسلیت عرض می نمایم.
با بررسی های بیشتر و فراتر از سلسله اعصاب و دستگاه ایمنی بدن محققان دریافتند که:
1- نوروپپتیدها(اغلب فرستنده های نورونی پپتیدی هستند و ساختاری مشابه دارند) و گیرنده های آنها در دیگر اعضای بدن غیر مغز نیز کشف شده از قبیل روده ها، کلیه ها، معده و قلب....چون این اعضاء
می توانند همانند نورپپتیدهای موجود در مغز را تولید نمایند بنابر این در آنها نیز شعور و اندیشه وجود دارد.
2- سرعت اندیشه، بلندی قد و ابعاد چشمان هر انسان نسبتا بستگی به توصیه های غده تیروئید در قالب زبان جهان شیمیایی دارد پس اندیشه شعور محدود به مغز نیست و در سراسر فضای درونی بدن منعکس می باشد.
3- همانگونه که ترشح انسولین منحصردرلوزالمعده نیست بلکه مغزهم این کاررا می کند، مواد شیمیایی مغزمثل ترنسفرون و سی.سی.کی نیز در تولیدات
معده دیده می شود.
4- در بهبودی حیرت آور بیماران مبتلا به شیزوفرنی( دچار اوهام و تخیلات روانی) با دستگاه دیالیزکلیه یا یک فرآورده جنبی جریان خود دیده شده که در مغز مبتلایان به این بیماری فرستنده نورونی بنام دوپامین بمیزان غیر عادی وجود دارد که دستگاه دیالیز از صحنه خارجش می کند همانکاری که در شیمی
درمانی فعلی با داروهای پسیکواکتیو
(Psycho Active) انجام می دهند.
شعور و اندیشه با مولکول های شیمیایی و غیرآن در بدن دوروی یک سکه اند بنگرید:
متوجه خطر شدن بعد اندیشه ترس بعد ترشح آدرنالین در تمام بدن و در ادامه فرار
پس اندیشه ترس و واکنش با هم بروز می کنند و
نمی توان حد فاصلی بین آن دو قائل شد آنچه که در این مورد عمل می کند را ؛انگیزه آنی شعور؛
می نامیم یعنی افکار ما محرک مواد شیمیایی مناسب خود در بدن ما خواهند بود.
بعنوان نمونه بیماری بی اشتهائی ذهنی یا ؛انورکسیا
(Anorexia)؛موجب ترس از غذا و نفرت از خوردن می شود در این بیماری تصور و شعور انحرافی وجود دارد مثل دختر خانم ها ؛ باید لاغرتر شوم ؛ که چون شبحی بر شعور سراسری بدن مسلط می شود. در مقابل بیماری سیری ناپذیری ؛بولیمیا(Bulimia) که عبارت است از زیاده روی پنهانی که مبتلایان به آن اغلب مقادیر زیادی شامل 2000 تا 50/000 کالری غذا را در هر نشست خورده و سپس قی می کنند که باعث فشار شدیدی بر دستگاه گوارش و همه بدن می شود شبحی است از تصور و شعور انحرافی که آن هم تمام شعور سراسری بدن را می گیرد.
(ادامه دارد)